BALMASEDA

Berriak

2018/11/08

EAJ-PNVk Unai Rementeria, Ana Otadui eta Juan Mari Aburto aukeratu ditu ahaldun nagusirako, Batzar Nagusietako presidenterako eta Bilboko Alkaterako hautagai, hurrenez hurren

Jeltzaleen Bizkaiko Herrialde Batzarrak Rementeria eta Otadui berraukeratu ditu, hurrenez hurren, Busturia-Uribe eta Durango-Arratia barrutietako zerrendaburu, eta Ibone Bengoetxea eta Imanol Pradales, hurrenez hurren, Bilbo eta Enkarterrietako zerrendaburu. Bilboko uri erakundeek, beren aldetik, Aburto berraukeratu dute Bilboko Alkatetzarako.

2017/10/27

Bizkaiak 1.194 milioi euro izango ditu herritarrentzako zerbitzuak hobetzeko eta inbertsio publikoa berreskuratzeko

Bizkaiko Foru Aldundiak 7.813,2 milioi euroko aurrekontu-proiektua onetsi du 2018. urterako , eta horietatik 1.193,7 milioi sailen esku egongo dira

2017/10/17

Bizkaiko udalek 819 milioi euro jasoko dituzte Udalkutxatik 2018an

Horrela onartu da Bizkaiko Finantzen Lurralde Kontseiluan, gaur eguerdian, eta aurten jasotako diru kopuruaren aldean % 3ko gehikuntza izango da

2015/03/26

EAJ-PNVk Zallan aurkeztu du gaur Enkarterri hazi arazteko duen onena

Eskualdeko alkategaiek beren egitasmoa oinarrituko dute pertsonen ongizatean eta adostasuna helburu izango duen politikan

2015/01/08

Balmasedako ekonomia sustatzeko 450.000 euro

Azaroaren 29ko osoko bilkuran onartu zen 2015erako aurrekontu orokorretik ondoriozta daitekeenez, Balmasedak herriko ostalaritza establezimenduei eta lokalei diru-laguntzak ematen jarraituko du.

Next Euskadi