BALMASEDA

Berriak

2017/05/16

FUNTSEZKOA IKUSIEZINA DA BEGIENTZAT

“Funtsezkoa ikusiezina da begientzat" Antoine Saint-Exupéri-ren Printze Txikia liburuan agertzen den esaldia da. Duela egun batzuk, Kolitza mendiko aterpeko leihotik beheko suaren berotasuna eta izarrez jositako gaua gozatzen ari nintzela, esaldi hori gogora ekarri nuen eta Printze Txikia eta azeri laguna nire ondoan irudikatu nituen, isilik, eta begiek ikusten ez dutenari begiratzen.

2017/04/12

Tito Zugastiri esan diogu agur, Balmasedako Udaleko EAJ-PNVren

Egunotan Tito Zugastiri esan diogu agur, Balmasedako Udaleko EAJ-PNVren udal taldeko zinegotzi gisa. Ohore handia izan da guretzat.

2017/03/30

Kultura, Elkarbizitza,Erkidegoa

“Txarrena ez da hutsegitea, baizik eta akatsa justifikatzen saiatzea, gure arinkeria eta ezjakintasunaz ohartarazteko helarazten zaigun mezutzat aprobetxatu beharrean”. Santiago Ramón y Cajal

EBB

2017/03/04

EAJ-PNVk emakume abertzaleak omendu ditu, beraiek direlako “ideario jeltzalearen benetako igorleak”

500etik gora emakume Sabin Etxean omendu dituzte emozioak, musika, umorea eta ezusteko pozgarriak uztartu dituen ekitaldian; Itxaso Atutxak eta Andoni Ortuzarrek hitz hunkigarriak eskaini dizkiete emakumeei, euren artean Urkullu Lehendakaria izan delarik

BBB

2016/08/31

Atutxak 25 emakume eta gizon aurkeztu ditu, lanean jarraituko dutenak euskal herritarren ongizatearen alde, desberdinen arteko akordioa dela bide

Bizkaiko zerrendaburuak, Josu Erkorekak, Euskadirekiko konpromiso jeltzalea nabarmendu du: “EAJk segurtasuna eta konfiantza eskaintzen ditu etorkizunera begira, langabezia %10 baino gutxiagora murrizteko erronkarekin batera”.

Bizkaia

2015/03/26

EAJ-PNVk Zallan aurkeztu du gaur Enkarterri hazi arazteko duen onena

Eskualdeko alkategaiek beren egitasmoa oinarrituko dute pertsonen ongizatean eta adostasuna helburu izango duen politikan